Sisä-Savon jhl tarjoaa risteilyn jäsenilleen lauantaina 27.7. klo 18!

15.7.2019

-Lähtö lauantaina 27.7. klo 18 Kivisalmesta -paluu n. klo 20:30. -Kivisalmessa kievari auki klo 22 asti. -risteilyn aikana kahvitellaan JHL:n piikkiin. -ei-jäsenet 30€/henkilö(maksu suoraan EK-Linesille), alle 16v puoleen hintaan

Ilmoittautuminen nimellä ja jäsennumerolla ensisijaisesti osoitteeseen ssjhl@outlook.com tai mikäli sähköpostin lähettäminen ei jostain syystä onnistu, niin soittamalla puheenjohtajan numeroon 040-1709945 (huom! Ei tekstiviesti-ilmoittautumisia, koska edellisen tapahtuman txt-ilmoittautumisissa oli ongelmia). Ilmoita mahdolliset jäsenyydettömät seuralaiset. Heille risteily maksaa 30€/seilori.

Risteily toteutetaan M/S Linnealla Etelä-Konneven kansallispuiston hienoissa maisemissa.

Ilmoittautuminen viimeistään 24.7.. Osallistumisen peruuttaminen, pakottavista syistä joskus aivan viime hetkilläkin, on aivan sallittua ja ymmärrettävää, mutta ilmoittautuneen poisjäänti ilman ilmoitusta on huonoa käytöstä ja aiheuttaa turhia kustannuksia.

Jäsenille risteily on siis ilmainen kahvituksineen ja muille 30€/henkilö(maksu suoraan EK-Lines).

Yhdistyksellä on tällä hetkellä ongelmia sähköpostien lähettämisen kanssa, joten soittakaa viidakkorumpua, että saadaan porukkaa hyvin mukaan. Sähköpostia risteilystä pyritään lähettämään 20.7..

Kimppakyytejähän voi sopia vaikka meidän facebook-sivulla olevan risteilyilmoituksen kommenteissa.

98 ensimmäistä mahtuu reelingin sisäpuolelle.

Kievarilla mahdollisesti tanssit ja rantakalaa tuona iltana.

Hauskaa risteilyä hallituksen puolesta toivottaa:

pj Kimmo Hänninen

ps: Käykää tarkastamassa omaJHL:n sivulta, että mm. sähköpostiosoitteenne on oikein.